Saturday 22 September 2007


Açò és una d'eixes coses que comences amb totes les ganes del món, amb l'objectiu de ser un bon blogger i editar articles prou a sovint. Certament fins ara no ha estat així, i m'he enrecordat casualment que tenia un blog fa una estoneta... I he pensat, perquè no, vaig a escriure alguna cosa.

Continue pensant que açò no m'ho llig ningú, cosa que implica que açò és un diari personal en tota regla, i no com eixos que reben milers de visites i es fan fins i tot rics contant les seues històries! A més a més, tinc el coratge d'escriure en la nostra maltreta llengua, que a més de minoritària és minoritzada (en molta part de culpa per culpa nostra!), però que tot i això parlem prou gent de Salses a Guardamar.
En tot eixe temps que no he escrit, m'han passat prou coses, res fora de l'extraordinari, però si com a mínim coses dignes de contar. A l'estiu vaig agafar les vacances i les vaig aprofitar per visitar al meu germà que viu a Alcorcón (Castella, a vora Madrid) i per viatjar a Euskal Herria amb uns quants amics, que per cert, quins amics :P ! Penjaria una foto de mostra, però ara mateix no en tinc cap a mà. Ho faré quan puga, doncs de totes formes els meus lectors no crec que es senten defraudats :) .

A banda, també he tingut temps de fer excursionetes arreu del País (Bicorp, l'Alcúdia de Veo, el Montcabrer, ...), acabar de categoria el curset de francès (que ja és a punt de començar de nou) i fer algunes escapadetes de concertet a Xàbia o a Sagunt a vore al gran Toni i a la Pobla de Farnals a menjar caldereta. De passada, ja puc dir que he estat al Camp de Morvedre i he conegut una miqueta millor l'Horta Nord, que la tinc molt descuidada.

2 comments:

Cris said...

Ei, no digues que no ho llig ningú, perquè jo no sé com he trobat el teu blog, però t'he llegit. Salutacions, supose que l'hauré trobat perquè ets del poble del costat al meu.

Pep said...

Eiiii, un comentari!! Quina alegria! Gràcies pels ànims. D'ara endavant intentaré posar coses amb més trellat i actualitzar-ho més a sovint (a vore si és deberes :) ). I a vore si algun dia ens vegem per Castelló o Senyera!